השקעות נדל"ן בחו"ל - מה אתם חייבים לדעת לפני?

הגעתם למסקנה כי הגיע הזמן שלכם להתנסות להשקיע ברכישת נדל"ן בחו"ל? בוודאי יש כל מיני נושאים שמעסיקים אתכם לא מעט. לפני שאתם עושים צעד כל כך משמעותי,
אנו מציעים לכם להגיע אליו מוכנים ככל האפשר. במיוחד עבור כל מי שרוצה לעשות את הצעד הזה, הכנו מדריך מקיף שעונה על כל השאלות. אחרי קריאת המדריך, תוכלו לעשות את הצעד הספציפי הזה בלב שלם.
כמובן שאם במעלה הדרך יהיו לכם עוד שאלות, תמיד יהיה לכם את מי לשאול באופן מידיי. הכי חשוב זה שתצליחו לקחת את כל הכלים שנספק לכם כאן צעד אחד קדימה.

חשוב להדגיש כי השקעות נדלן בחו"ל מיועדות עבור כולם. כך שגם אם זוהי לא האפשרות הראשונה שעלתה לכם לראש, כדאי לכם מאוד לשקול אותה בחיוב.
אולי תמצאו את עצמכם בסופו של יום עושים צעד שישנה את החיים שלכם. כי כולם יודעים שברגע שאתם מחזיקים נכס בכל מקום בעולם, החיים הופכים להיות הרבה יותר יציבים.
לא משנה מה יקרה, תמיד יהיה לכם את הנכס שרכשתם במיטב כספכם בתור גיבוי. זוהי הסיבה שבגללה נכסי נדל"ן בארץ ובחו"ל היו ונשארו מבוקשים מאוד. אחרי שתקראו את המאמר הבא,
תוכלו להיות מוכנים לעשות את הצעד המשמעותי בחייכם.

למה משקיעים מעדיפים להשקיע בחו"ל?

בתור ישראלים פטריוטים, אתם בוודאי תרצו להשקיע בנכסי נדל"ן בארץ. אך למרות היותכם ישראלים אמיתיים, לא בטוח שתוכלו להגשים את החלום הזה. הסיבה לכך היא שהשקעה בנדל"ן
בארץ יקרה מאוד בהשוואה להשקעה בנדל"ן בחו"ל. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה ישראלים רבים פוזלים למדינות שונות בעולם כולו. השקעות נדלן בחו"ל מאפשרות גם למשקיעים מתחילים להגשים את החלום שלהם.
היא אידיאלית עבור כל אלה שלא רוצים לקחת משכנתא בעת רכישת נדל"ן להשקעה. אם זוהי לא סיבה מספיק טובה, הרווחים על נכסי נדל"ן בחו"ל גבוהים בהשוואה לרווחים מנכסי נדל"ן בארץ.
כמובן שהרווח העתידי משתנה בין סוגי הנכסים השונים ובין המדינות ברחבי העולם, אך עדיין הוא יהיה גבוה. בשורה התחתונה תשלם להשקיע ברכישת נכסי נדל"ן בחו"ל אל מול נכסי נדל"ן בארץ.

השקעות נדלן בחו"ל – כל היתרונות

#1 מיסוי נמוך בהשוואה לארץ

אחת מנקודות האור הגדולה ביותר ברכישת נדל"ן בחו"ל היא כל הנושא של המיסוי. בעוד בארץ המדינה עושקת את המשקיעים ומנסה לגזור קופון, בחו"ל המדיניות היא הפוכה. רוב המדינות בעולם מעודדות השקעה זרה, ולכן הם מטיבים מאוד מבחינת המיסוי. מבחינתכם המשקיעים העניין הכי משמעותי הוא שתצטרכו לשלם פחות. זה מה שגורם למחירי הנדל"ן בחו"ל להיות כל כך אטרקטיביים בהשוואה למחירי הנדל"ן בארץ.

#2 רכישת נדל"ן ללא משכנתא

בארץ נדיר מאוד לשמוע על משקיעים שמצליחים לרכוש נדל"ן מבלי לקחת משכנתא. בחו"ל החלום הזה יכול להפוך מהר מאוד למציאות ברת קיימא. בלא מעט מדינות באירופה ניתן יהיה למצוא נכסי נדל"ן בתקציב נמוך יחסית. גם כאלה שמגיעים עם הון עצמי של 100-200 אלף ₪ יכולים למצוא נכס להשקעה. לא קיימים המחירים המופקעים שבוודאי יצא לכם לשמוע עליהם כאן בארץ. לא סתם יוקר המחייה הוא אחד מהנושאים הכי מדוברים בשנים האחרונות.

#3 תשואה גבוהה במיוחד

בתור משקיעים מה שאמור לעניין אתכם זוהי התשואה שתוכלו לקבל אותה בסוף הדרך. ככל שהתשואה תהיה יותר גבוהה, כך תוכלו לראות כי אתם בדרך הנכונה. בארץ התשואה יכולה להיות יפה מאוד, אך בחו"ל התשואה יכולה להיות גבוהה פי כמה. כך שאם תסתכלו רק על התשואה העתידית, לא יהיה לכם עוד מקום לספק. תבינו מיד כי השקעות נדלן בחו"ל זוהי הבחירה האידיאלית מבחינתכם.

#4 מגוון רחב של נכסי נדל"ן

כל מי שביקר לאחרונה במדינות שונות באירופה ובעולם כולו ראה את הבנייה בשיאה. לא מעט מדינות רואות את הפוטנציאל הטמון בהגעת משקיעים שונים מעבר לים. המשמעות היא שהם מגבירים את קצב הבנייה על מנת להצליח לעמוד בביקוש שקיים. כל משקיע יכול למצוא בקלות את הנכס שתפור בדיוק למידות שלו. אין סיבה שתעשו ויתורים או שתעשו לעצמכם הנחות בעת רכישת הנכס האולטימטיבי.

השקעות בחול דרך משכנתא עכשיו

באילו מדינות משקיעים הישראלים?

בעבר רוב האנשים היו אומרים שהשקעות נדל"ן בארה"ב הן הכדאיות ביותר – אחרי הכול, זוהי ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אך כיום אפשר להגיד בפה מלא כי המשקיעים הישראלים מגלים המון מדינות נוספות להשקעה.
כמובן שארה"ב נשארה כאחת מהמדינות המועדפות ביותר על המשקיע הישראלי. אך אליה הצטרפו מדינות נוספות כמו יוון, קפריסין, פורטוגל, פולין והרשימה עוד ארוכה.
כל משקיע יכול למצוא את המדינה שתפורה בדיוק למידותיו שלו. זה מה שהופך את האפשרות הזאת להיות אפשרות שמועדפת על המון משקיעים שונים. ניתן אפילו לבצע השקעות במספר
מדינות שונות, כאשר כל מדינה מביאה איתה את היתרונות שלה. השקעות נדלן בחו"ל יכולים להפוך את החלומות הגדולים ביותר שלכם למציאות.
רק תבחרו את המדינה שבה תרצו לרכוש נכסים ולהפוך את החלומות למציאות.

 אין לכם מספיק כסף? זה לא סוף העולם!

לא מעט ישראלים נכנסים ללחץ בגלל שאין להם מספיק כסף לבצע השקעות נדלן בחו"ל. אך לא כולם מגיעים עם הון עצמי מספק על מנת לרכוש נכסי נדל"ן במדינות שונות בעולם.
זה נכון שהמחירים יהיו זולים בהרבה, אך עדיין תצטרכו להגיע עם הון התחלתי מספק. במקרה שבו לא יהיה לכם מספיק כסף, תוכלו לבקש מהבנק משכנתא. אך החדשות הטובות הן שלא תצטרכו לדרוש
סכומים גבוהים כמו שהייתם מבקשים ברכישת נכסי נדל"ן בארץ. על מנת שתוכלו לקחת משכנתא מתאימה יהיה עליכם לפנות אל יועץ השקעות נדל"ן. איש מקצוע אשר ההתמחות שלו
היא להתאים את ההשקעה לכל משקיע. גם אתם יכולים בעזרתו של יועץ ומלווה משקיעים לבצע את אחת מהעסקאות החשובות ביותר בחייכם.

באיזה מדינה כדאי לכם להשקיע?

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת, שכן כל משקיע צריך לבחון את הפלוסים ואת המינוסים על פי השקפת עולמו. אנו מציעים לכם לבחון את כל המדינות השונות, ולהבין איזה מדינה הכי מתאימה לכם מכל היבט אפשרי. אך יש כמה קריטריונים שתצטרכו לשים עליהם לב. במסגרת השקעות נדלן בחו"ל יהיה עליכם לבחור מדינה אחת שבה תרכזו את רוב תשומת הלב שלכם.

היכרות אישית

יש לכם היכרות אישית עם אחת מהמדינות? אולי שווה לכם להשקיע דווקא במדינה הזאת. ההיכרות שלכם עם המדינה יכולה להיות יתרון רציני שיאפשר לכם להשקיע בחוכמה. ברגע שתכירו את הרחובות הקיימים בעיר, תוכלו לדעת היכן שווה להשקיע. כמובן שאם אין לכם היכרות עם אף מדינה, יש לכם הזדמנות עכשיו לעשות את הצעד המשמעותי.

מחירי הנדל"ן

לכל מדינה מעבר לים יש את מחירי הנדל"ן שלה, ומוטב כי תהיו מודעים אליהם. לא בטוח שכל המדינות יהיו רלוונטיות להשקעה מנקודת המבט האישית שלכם. תצטרכו קודם כל להבין כמה כסף עומד לרשותכם, ורק לאחר מכן לבחור את המדינה המתאימה. אין לכם מושג כמה משכנתא תוכלו לקבל לצורך השקעה בנדל"ן בחו"ל? פנו אל יועץ משכנתאות מוסמך, הוא יספק לכם תשובות לכל השאלות שעוד נשארו פתוחות מבחינתכם.

הליכים בירוקרטיים

אתם מאלה שלא אוהבים להתעסק עם הליכים בירוקרטיים? לכל מדינה יש את ההליכים הבירוקרטיים שמאפיינים אותה. יש מדינות שההליכים הבירוקרטיים בהן ידידותיים במיוחד, ואחרות שיכולות להיות  מעט קשוחות בהיבט הזה. מוטב כי לא תכניסו ראש בריא למיטה חולה, ותסבכו את עצמכם יתר על המידה. תמצאו את המדינה שתגרום לכם להשלים את המהלך ולרכוש את הנכס האולטימטיבי. גם אם נדמה לכם כי זה לא אפשרי, תמיד טוב להמשיך לחפש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על השקעות נדל"ן ביוון >> 

מה חובה לבדוק לפני השקעות נדלן בחו"ל?

יש הרבה מאוד דברים שתצטרכו לבדוק אותם לפני שתצאו לדרך. לעיתים הפיתוי עשוי להיות גדול מאוד, אך החובה שלכם היא להיות בטוחים כי אתם צועדים במסלול הנכון. מספיקה סטייה קלה מהדרך, ואתם עוד עלולים למצוא את עצמכם במקום אחר מהמקום שבו דמיינתם שתהיו. לשמחתכם, הבאנו לכם כמה דברים שמוטב כי תבדקו לפני שאתם עושים את הצעד הספציפי הזה.

האם אתם משקיעים לבד או ביחד עם שותפים? יש כאלה שסומכים רק על עצמם, ולכן הם לא מוכנים לשקול להיכנס עם עוד שותפים לעסקה. קיימים אחרים שמעדיפים לגייס שותפים על מנת להפוך את העסקה לבטוחה יותר. עוד לפני שמבצעים השקעות נדלן בחו"ל חובה עליכם לדעת מי נכנס אתכם לעסקה. אם אתם מבצעים אותה לבד, תוודאו כמובן שיש לכם את המשאבים להשלים את העסקה כולה. כל אחד יכול לבחור מה שנכון עבורו ומה שהמציאות מאפשרת לו. הכי חשוב מבחינתכם זה לא לוותר על העסקה שאולי לא תחזור על עצמה.

האם אתם מכירים את שוק הנדל"ן במדינה? הכנת שיעורי בית היא הכרחית מאוד להצלחה. אם לא תהיו מוכנים מא' ועד ת' זה עלול להיות בעוכריכם כאשר תסתכלו קדימה. אנו מציעים לכם ללמוד את המדינה ואת כל מה שקשור לשוק הנדל"ן שלה. כמו שאמרנו אף מדינה לא תהיה דומה האחת לשנייה, בטח בעולם הספציפי הזה. אפילו מדינות שונות מביאות איתן פרמטרים שונים שחובה שתכירו מראש. ככל שתהיו יותר מוכנים, כך תוכלו לבצע את העסקה בביטחון מלא וללא ספקות.

טעויות נפוצות בעת השקעה בחו"ל

חישוב שגוי של גובה ההשקעה:
אחת מהמשימות הכי חשובות מבחינתכם תהיה לחשב את גובה ההשקעה. יהיה עליכם לנסות להגיע מוכנים ככל האפשר לקראת ההשקעה עצמה. אם תחשבו בצורה שגויה את ההשקעה, יכול להיות כי תכניסו את עצמכם לצרות כספיות. קחו בחשבון את כל ההוצאות שככל הנראה צפויות לצוץ במעלה הדרך.

המתנה לעסקה טובה יותר:
תמיד תוכלו למצוא השקעות נדלן בחו"ל, אך אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי העסקה המושלמת עוד לפניכם. מצאתם עסקה מעולה? קחו אותה בשתי ידיים. אל תחכו ותצפו לעסקות הבאות, כי בסוף תמצאו את עצמכם עומדים במקום. השאיפה שלכם חייבת להיות לבצע כל עסקה שנראית לכם עסקה טובה.

חשש לקחת משכנתא:
בחלק לא קטן מהמקרים ההון העצמי שהצלחתם לחסוך עשוי לסייע לכם מאוד. אך אם תצטרכו לקחת משכנתא, אל תימנעו מעצמכם לעשות זאת. המשכנתא יכולה לסייע לכם לבצע את העסקה שתמיד חלמתם עליה. יועץ משכנתאות מיומן יכול לסייע לכם לקחת את המשכנתא שתפורה עבורכם.

ביצוע הפרוצדורה לבד:
גם אם אתם מאוד מאמינים בעצמכם, אין סיבה שלא תפנו לאנשי מקצוע מנוסים. כיום קיימות חברות שונות אשר מתמחות בנושא של השקעות נדלן בחו"ל. כל חברה מתמחה באזור גאוגרפי מסוים, והיא יכולה לסייע לכם לא מעט. החברה תסייע לכם להימנע מעוד טעויות שאולי לא ידעתם עליהם מראש.

משכנתא חדשה מראה לכם השקעות בחול

קיבלתם הצעה? אל תפעלו בפזיזות

קיבלתם הצעה לעשות עסקת נדל"ן בחו"ל? למרות הפיתוי הגדול, אנו מציעים לכם שלא לפעול בפזיזות. הפזיזות עלולה להיות האויב הכי גדול שלכם בעסקאות בסדר גודל כזה. קחו את הזמן
על מנת לבחון את ההצעה לעומק ולהבין בדיוק מה תוכלו לקבל ממנה. הרי כל הצעה מביאה איתה פרמטרים שונים ודגשים אחרים. תכנסו אל תוך עובי הקורה על מנת להבין במה ההצעה הזאת
טובה לכם ועד כמה היא מתאימה לכם. אם תעשו החלטות פזיזות, אף פעם לא תוכלו להיות בטוחים איזה השקעות נדלן בחו"ל הכי שוות. יש לכם את כל הזמן הדרוש על מנת
לבחון את היתרונות ואת החסרונות של כל עסקה. רק כאשר תהיו בטוחים תוכלו לתת את האישור הסופי לביצוע אותה עסקה ספציפית.

איך בוחרים נכס נדל"ן בחו"ל?

מיקום הנכס

לא מספיק רק לדעת באיזה מדינה הנכס נמצא, יהיה עליכם לבחור אותה על פי המיקום בערים השונות. יש ערים מומלצות יותר להשקעה וערים מומלצות פחות להשקעה. יהיה עליכם לדעת היטב היכן הנכס ממוקם על מנת שלא תצטערו על הבחירה. אם תבחרו את הנכס במיקום המושלם, תוכלו להרוויח ממנו לא מעט בעתיד הנראה לעין.

בעלי הנכס

בכל מדינה יש נהלים שונים בכל מה שקשור לבעלות על נכסים. על מנת שתוכלו לרכוש נכס יהיה עליכם לדעת מי הוא הבעלים שלו. מוטב לעשות עסקאות עם אנשים פרטיים, כאלה שלא יכולים להגביל אתכם בהמשך. אם הנכס לא נמצא בבעלות פרטית, כדאי לכם לבחון היטב מי מחזיק בבעלות שלו.

עלות הנכס

על מנת שתוכלו לבצע השקעות נדלן בחו"ל יהיה עליכם לקבוע תקציב שעומד לרשותכם. לכל אחד עומד תקציב שונה, ולכן הנכס חייב להיות תואם לתקציבכם. תוודאו היטב כי העלות של הנכס מתכתבת בצורה אחידה עם התקציב שלכם על מנת שתוכלו להשלים את העסקה. תזכרו כי בעזרתו של יועץ משכנתאות תוכלו לקחת משכנתא להשלמת הסכום החסר.

גודל הנכס

חשוב להגיד כי מעבר לים הגדלים של הנכסים הם שונים בהשוואה לגדלי הנכסים בארץ. בארץ הנכסים גדולים יותר, כך שאל תצפו למצוא נכס בגודל דומה. על מנת שתוכלו לעשות בחירה נכונה יהיה עליכם להבין את גודל הדירות באותו אזור שבו אתם מבצעים רכישה. תוודאו היטב כי אתם רוכשים נכס בגודל שיהיה לכם מספק לצורך השקעה.

תשואה עתידית

הדבר האחרון שתצטרכו לבדוק לפני רכישה של נכס בחו"ל זוהי התשואה העתידית. על סמך נכסים דומים באותה שכונת מגורים תוכלו להעריך כמה תשואה תוכלו לקבל. הרי התשואה שאתם תקבלו תהיה דומה לתשואה שמקבלים משקיעים אחרים באזור. תוכלו להיעזר בהם על מנת להבין לעומק כי אתם אכן עושים עסקה חכמה. הרי לא כל עסקת נדל"ן בחו"ל תהיה עסקת נדל"ן נכונה מנוקדת המבט האישית שלכם.

שירותי תחזוקה

עבור המשקיע הישראלי זה יכול להישמע מעט מוזר, אך קיימים בניינים שונים על שירותי תחזוקה. תוכלו להיעזר בשירותים הללו על מנת לתחזק את הנכס כאשר אתם לא נמצאים בקרבת מקום. אם לא קיימים שירותי תחזוקה, תוכלו לבחון איך תוכלו להשיג שירות שכזה.

צריכים לקחת משכנתא לצורך ביצוע השקעות נדלן בחו"ל? אחרי שקראתם את המדריך כולו, אתם ערוכים ומוכנים לבצע את עסקת החלומות שלכם.
חברת משכנתא עכשיו תשמח להעמיד לרשותכם יועץ משכנתאות מנוסה שילווה אתכם לאורך הדרך. כך תוכלו לקחת משכנתא להשלמת ההון העצמי ולרכישת נכס החלומות שלכם מעבר לים.

לחיצת ידיים וסגירת עיסקת נדל"ן בחו"ל

אולי יעניין אותך גם:

מה זה משכנתא

מה זה משכנתא?

מה זה משכנתא? עבור אנשים רבים, משכנתא יכולה להישמע כמו מושג מעט מפחיד ש"גדול" עלינו.

דילוג לתוכן